Oldalak

2013. február 19., kedd

3.rész


Lucy szemszöge


Másnap reggel amikor felkeltem nem tudom hogy miért de nagyon frissen és boldogan keltem . Lementem a lépcsőn és a konyha irányába mentem . Csináltam magamnak meleg szendvicset. Amint csináltam a kajámat észrevettem hogy milyen csönd van . Kimentem a nappaliba megnézni itthon van e az ’ apám’ . De a nappaliban nem volt , így felmentem megnézni alszik e még , de a szobája is üres volt . Mindent végignéztem de sehol sem találtam . Egyedül vagyok itthon hát ezt nem hiszem el .Elkezdtem öröm táncot járni hogy végre van egy nyugis reggelem . Gyorsan abba is hagytam mert a szendvicsem sütőben
vannak és nem akarom hogy kigyulladjon a lakás. Gyorsan megreggeliztem és nekiláttam a főzésnek . Daninak is viszek be mert az kórházi kaját meg sem lehet enni . A reggeli az még elmegy de az ebéd . A kutyámnak nem adnám oda . (Nincs kutyám ) . Borsó levest főztem az a kedvence az öcsémnek . Másodiknak meg sült krumplit és rántott hús sütöttem . Fél 11re kész is voltam . Ezért úgy döntöttem hogy sütök még egy kis palacsintát meg pogácsát . Ezzel is elkészültem gyorsan megebédeltem . Daninak is csomagoltam és eltettem a táskámba . Láttam hogy még rengeteg kaja maradt ezért csomagoltam Niallnak is . Nem hinném hogy a többi srác gondoskodna róla . És mivel Liam bemutatott neki megtudtam hogy nagyon szeret és hogy sokat eszik. Elindultam a kórház felé . Bemenetem Az öcsémhez és odaadtam neki a kaját . Megetettem mert gipszes kézzel elég nehéz enni .
-Most egy kicsit alszok ha nem gond . – mondta
- Pihenj az jót tesz és előbb fog meggyógyulni . Szia . Amire felébredsz majd itt leszek . – mondtam neki és kiléptem a szobájából . Niall szobája felé menetem megnézni hogy van és odaadjam neki a kaját . Kinyitottam az ajtót és mind az öten bent voltak . Liam Louis Zayn Harry röhögtek Niall-ön .
-Sziasztok . Min röhögtök ? – kérdeztem egy kis mosollyal az arcomon.
- Nagyon éhes vagyok és megkértem őket hogy hozzanak nekem valami ehetőt mert ezt a kaját nem lehet megenni. De ők erre azt mondták hogy nagyon finom és e miatt nem hoznak nekem kaját. – mondta a szőkeség durcisan. Leültem az ágy melletti székre és kivettem a táskámból az ebédjét.
- Tessék ezt neked hoztam . –nyújtottam neki oda és felcsillant a szem.
- Hu, mi van benn ? - kérdezte
-Az ebéded – válaszoltam
-Egy Isten vagy , köszönöm .
- Nincs mit.
-Háhá kaptam ebédet – és rányújtotta a nyelvét a többiekre. Erre én csak elmosolyogtam magam . Ahogy láttam ízlett neki a kaja mert nagy falta .
- Megyek megnézem Danit . mondtam
- Én is veled megyek – monda Liam . erre én csak bólintottam egyet.


*Zayn szemszöge*

- De nem bírom ezt a csajt – mondtam egy kicsit dühösen.
-Miért? - kérdezte Louis .
- Egy azért mert folyton itt legyeskedik körülöttünk kettő nyalizik mint például most Niallnak hogy hozott neki ebédet és három mindig Liam nyakán lóg .
- Csak nem féltékeny vagy mert Liammal több időt tölt mint veled ? kérdezte Louis és közben a szemöldökét emelgette .
- Nem , csak Liamnak barátnője van .
-Liamnak van esze és ha úgy látja nyomul a csaj akkor szól neki és kerüli.De mondjuk amilyen teste van én biztos nem kerülném. Monda Harry és egy perverz mosoly jelent meg az arcán.
- Te csak a szexre tudsz gondolni. - Niall
-Nem is igaz . Harry
- Harry megcsalsz? –kérdezte Louis a normál hangtól 6 oktávval feljebb
-Nem Louis , nem csallak meg . -Harry
-De az előbb mondtad milyen jó teste van .- Louis
-De mér, nem jó ? Harry
- Köszönjük szépen elég lesz . – mondtam megint egy kicsit idegesen de az előbbi Louis Harry beszélgetésen jó nevettem magamban . Nem csalódtam bennük mindig ilyen idióták.
Na de vissza a csajra muszáj beszélnem vele hogy hagyjon minket békén főleg Liamet.


Lou szemszöge



Elindultunk Dani szobája felé .
- Beszélnünk kéne az életedről. – mondta Liam halál komolyan
-Miért is ? – kérdeztem egy kicsit megdöbbenve mivel még soha senkivel nem beszéltem erről.
-Mert nem élhetsz így- Liam
- Tudom de nekem illetve nekünk ez a sors jutott . – mondtam elhalkuló hangon és könnyek gyültek a szemembe



- Nem az nem lehet . Én segíteni szeretnék neked . – Liam
- Bocsi de nem kell azért mert mondjuk megsajnáltál .- és már azok a könnyek le is folytak az arcomon.
- Nem sajnáltalak meg , ne jó lehet hogy egy kicsit de szerintem nem ezt az életet kellene élned.
- Na és akkor mégis hogyan tudnál nekem segíteni – kérdeztem
- Nem tudom tudod e hogy egy híres együttesben játszom e és hát … - közbe vágtam
-Te híres énekes vagy ?
-Igen.
-Akkor végképp nem engedhetem meg hogy segíts.
-De miért ?
-Az első nem szeretnélek kihasználni kettő hallottam hogy a híres emberek barátai fenyegetéseket kapnak hogy hagyják békén a kis kedvencüket mert különben megveri , megöli. És én ebből nem kérnék így is félek minden nap hazamenni hogy mikor vernek meg .
- Akkor titokban tartanánk és azt mondjuk hogy az unokatestvérem vagy.
- Nem, nem szokásom hazudni .
-Akármit mondok úgyis nemet mondasz igaz – kérdezte és láttam hogy könnyek gyűlnek a szemébe .
- Igen- és megint elkezdtek folyni a könnyek a szememből és az ő szeméből is elkezdtek folyni a könnyek .
-Hogyha valami van akármi rám mindenben számíthatsz és megadom a lakás címünket és a teló számomat is- mondta és leírta nekem .Még megnézte Danit aki épp aludt aztán egy hosszú és nagy ölelést kaptam tőle és láttam hogy az arcán versenyeznek lefele a könnyek , már nem is könnyezett már sírt.
-Ne sírj – és letöröltem a könnyeket az arcáról .
- Jó de most már megyek a többiek már biztos várnak . –még egyszer megölelt és kiment az ajtón

Liam szemszöge


Csak azon járt az eszem milyen szerencsétlen ez a lány . Azért is ajánlottam fel amit mondtam neki . Benyitottam a srácokhoz és egyből letámadtak.
-Te sírtál látszik a szemeden – Harry
- Nos igen .- mondtam lehajtott fejjel
-Na és miért .- Louis. Már mondani is akartam volna de Zayn közbevágott
-Nem miért kiért . És erre az a válasz hogy Lucy .
-Igen .
-Mit csinált ? – Zayn kérdezte idegesen de nem tudom miért
- Semmit csak … - és megint közbe vágtak személy szerint Harry és eközben Zayn kiviharzott a szobából
- Tetszik vagy mi ?
- Mi van ? –vagy 10 oktávval feljebb csúszott a hangom
-Akkor meg? - Niall
-Ez egy kicsit hosszú történet és megígértem hogy nem mondom el senkinek .
-De miért olyan nagy titok és ha az is lenne nekünk miért nem mondod el úgy tudom mi vagyunk a legjobb barátaid . – Harry
- Igen ti vagytok a legjobb barátaim de ezt még én sem akarom elmondani majd ha akarja nektek is elmondj és csak annyit ha annyira kíváncsiak vagytok hogy nagyon komoly dologról van szó .


Zayn szemszöge

Tudtam, ahogy Liam kimondta hogy semmi csak nem is kellet több azonnal rohantam Lucyhoz hogy egy kicsit felvilágosítsam a dolgokról és hogy hagyjon minket békén .
Benyitottam és akkor …

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése