Oldalak

2013. február 23., szombat

4.rész

Zayn szemszöge 

Ott ült az öccse mellet és lassan folytak le az arcán a könnyek . Az öccse épp aludt . Így legalább ki tudom egy kicsit osztani hogy hagyjon már minket békén főképp Liamat .
- Szia – köszönt alig hallhatóan
-Szia – köszöntem neki de az én hangom dühöt sugárzott
-Mit szeretnél –kedvesen kérdezte. Ezt a kétszínű libát mindenkinek csak nyalizik és mindenkit kiakar használni . Szegény Liamet már elkezdte puhítani mivel ő a legkedvesebb mind annyiunk között . De én nem hagyom magam attól hogy szép még semmi sem változik .
-Jöttem egy kicsit beszélgetni veled – kiemeltem nagyon azt a szót hogy veled.
-Öööö….oké.
-Szeretném ha békén hagynál minket és nem másznál ránk folyton .
-Ezt nem egészen értem .- értetlenkedett
-Hagy minket békén mert már teljesen ránk másztál de ami ennél is fontosabb hagyd békén Liamet mert neki barátnője van és együtt boldogok és nem szeretnénk ha bekavarnál.
-Ha azt szeretnétek hogy békén hagyjalak titeket meg teszem . De mielőtt elmész nem én kerestem meg Liamet hanem Ő engem és csak barátok vagyunk és nem szándékoztam a kapcsolatuk útjába állni . – mondta és közben még jobban folytak a könnyei .
-Persze én meg most jöttem le a falról . – még a szemembe is hazudik nemcsak kétszínű hanem hazug is . Ez egy kész kígyó ilyen utálatos semmit érző lánnyal még életemben nem találkoztam .
-Én az igazat mondom .
-Mindegy az a lényeg hogy hagyj minket békén örökre . – és már be is csaptam az ajtót magam után és a többiekhez vettem az irányt

*****************
- Hol voltál – támadt le egyből Louis
- Lucynál – mondtam és vállat vontam
- Bejön a csaj tudtam én – Niall egy vigyorral a képén mondta
- Fúj normális vagy – mondtam undorodva
- Mi a bajod vele ? –kérdezte Liam
- Még kérdezed, ez a lány egy kész vipera
- Mit mondtál neki – állt föl Liam és nagyon dühös lett
- Semmi különöset – válaszoltam neki hanyagul . Nem kellet se több se kevesebb Liam rohant is kifele . 


Lucy szemszöge 

Zayn rontott be az öcsém szobájába . Amint kiment patakokban folyt a könnyem . Vajon mit vétettem ellen hogy így leüvöltse a fejem . Nem értem . Azt meg végképp nem hogy hogy jutott az az eszébe hogy Liam meg én . Jó igen lehet hogy ő egy kicsivel többet foglalkozik velem mint a többiek . De ő is csak azért mert elmondtam neki mi van velem különben olyan lenni mint a többiek .
-Szia – jött be az ajtómon Liam
- Szia
-Mit mondott Zayn .- kérdezte
- Semmi fontosat – nem akartam neki elmondani mert talán akkor összevesznek és akkor talán szét oszlik a banda és a rajongók nem bírják majd feldolgozni.
-Nyugodtan elmondhatod nem fogom leüvölteni Zayn fejét- ígérgette
-Semmit tényleg ,de inkább jobb lenne ha soha többé nem jönnél ide meglátogatni – mondtam és nem akartam a szemébe nézni mert akkor biztos hogy nem tudom kimondani ezért a cipőm orrát kémleltem . Nem akartam hogy elmenjen mert végre lett egy barátom de nem akarom a többi barátjától elszakítani . És van még egy oka az az hogy ha Zayn azt hiszi hogy Liam és én akkor a többiek és főképpen Daniella mit gondolhat .
-Ezt most komolyan mondod ?- nézett rám nagy szemekkel – Ha semmi nem lenne akkor nem küldenél el . –váltott nagyon komoly hangra –Most ezt úgy veszem hogy nem mondtál semmit és továbbra is meg foglak látogatni . – sóhajtottam egy nagyot .
-Nekem most mennem kell ,holnap majd találkozunk – odajött és megölelt – Szia
Szia- mondtam és kilépett az ajtón 


Liam szemszöge 

Nagyon dühös lettem .Vajon Zayn min mondott Lounak hogy azt mondja nekem hogy nem akar soha többé látni .
- Már csak rád vártunk – mondta Harry amint odaértem hozzájuk
-Akkor induljunk-mondtam
-Képzel amíg te Lounál voltál bejött az orvos Niallhoz és azt mondta hogy holnap délután haza engedik – mondta Zayn és kiemelte azt a szót hogy amíg te Lounál voltál .
-Ez nagyszerű – mondtam és egy kicsit vidámabb voltam . elindultunk a kocsi felé és azon gondolkodtam hogy mit mondhatott a tükör imádó Lucynak . Na mindegy majd otthon megkérdezem .

***Otthon ****
-Zayn – szóltam neki – Van egy perced ?
-Igen , mondjad haver
-Mit mondtál Lucynak hogy zokogva találtam szobában amikor bementem hozzá – Zayn meg forgatta a szemeit
-Miért érdekel ez téged ?
-Mert a barátom azért
-Persze. Én meg az angol király nő vagyok
-Miért mondod ezt ?
-Mert te nem látod mekkora egy kígyó ez a lány-monda és nagyon dühös lett
-Nem is ismered őt – mondtam és én is dühös lettem
-Erről beszéltem . nem látod teljesen az ujja köré csavart téged.
-Te meg miről beszélsz . Te azt hiszed hogy ő és én …? – kérdeztem Zaynt és nagyon meg voltam döbbenve
-Nem hiszem hanem már szinte tudom .
-Ha ilyennek ismertél meg akkor nagy nagyot csalódtam benned –és ezzel a lendülettel felmentem a szobámba és tárcsáztam Daniella számát .
-Szia édes mi újság? – kérdezte azon a gyönyörű szép hangján amit úgy imádok
- Szia – mondtam szipogva
-Mi történt ?- kérdezte aggódva de még így is nagyon szeretem a hangján
-Mit csinálsz most ? – kérdeztem
-Otthon ülök.
-Akkor ide tudsz jönni ? Nagyon fontos lenne .
-Igen rohanok . –mondta. Úgy döntöttem elmondok neki mindent mert ha Zayn azt hisz hogy Lucy és én akkor nagyot téved mert én csak is Daniellát szeretem és senki mást és eszem ágában sincs őt megcsalni . Csak neki fogom elmondani senki másnak még a srácoknak sem, Daninak is csak azért mondom el mert nem akarom elveszíteni . Megígértetem vele hogy senkinek ne mondja el mert én is megígértem Lounak hogy nem adom tovább .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése