Oldalak

2013. március 22., péntek

6.rész



Liam szemszöge
Nem volt jó ötlet , hogy Lou maradjon mert eléggé összeveszett Zaynnel .

*vissza a veszekedés elé *


Lou szemszöge


Liam megkért , hogy maradjak . Nagy nehezen belementem . Amikor visszamentünk a nappaliba mind a négy srác ott ült a kanapén még Zayn is . Biztos a többiek kérték meg rá . Amúgy körbenéztem a nappaliban és … hát …. Azt kell hogy mondjam nem volt nagy a nappalijuk hanem ÓRIÁSI volt . Nagyobb volt mint a mi lakásunk .
-Kinek van kedve felelsz vagy merszezni ? – tette fel a kérdést Niall és egy üveget tartott a kezében .
-Nekem –Louis
-Nekem is –Liam nyújtotta a karját a magasba
Akkor én is beszállok – mondtam
-Én se maradok – Harry
-Jó akkor mind játszunk Niall
-Hát ebben nagyot tévedsz mert nekem nincs kedvem játszani- mondta Zayn
-Ne csináld már , légyszi játssz velünk – nézett Niall Zaynre boci szemekkel
-Na jó de csak azért mert Niall szemeinek nem lehet ellen állni
- Ez az , tudtam …ezeknek itt nem lehet ellen állni – mutogatott a szemeire
-Ki kezdi ?- kérdezte Louis
-Kezdj te – Liam . Louis megpörgette az üveget és nem fogjátok kitalálni hogy kinél állt meg először az üveg ….hát persze hogy nálam .
-Mmmm…. Felelsz vagy mersz ? – tette fel a kérdést egy huncot mosollyal az arcán
- Felelek – mondtam és Louis szája egy kicsit legörbült
-Hát …jó mesélj valami a családodról – monda de nem akartam rá válaszolni de muszáj volt . De tuti nem mondom el hogy mi van otthon . Láttam hogy Liam engem nézett és azt olvastam le az arcáról hogy tényleg elmondom e ami otthon van . Nagyot sóhajtottam
-Az anyukám egy autóbalesetben halt meg és apukám pedig gyógyíthatatlan betegség volt és ő is meghalt . A nevelő apámmal –mutattam a macska körmöt a nevelő apám szónál –élek és a kis öcsémmel –éreztem hogy egy gombóc keletkezik a torkomban és könnyfátyolos lesz szemem . A könnyek le is folytak az arcomon .
-Nagyon sajnálom nem tudtam , nem akartalak megbántani – mondta Louis megbántan és odajött hozzám és megölet . Ez nagy kedves gesztus volt tőle .
-Folytassuk már a játok mert itt fogunk , megöregedni – mondta Zayn unottan és hanyagul .
-Szerintem is folytassuk – kivételesen egyetértettem vele . Folytattuk a játékot . Nagyon sok vicces pillanat volt amit nagyon élveztem és erre mindig emlékezni is fogok . Mint mondtam nagyon élveztem a játékot addig ameddig Louis pörgetett és Harry re mutatott .
-Fogd meg Lou seggét – Louis
-Ez menni fog –mondta Harry és fölállt a helyéről . Én kérdően néztem rá hogy ezt most komolyan gondolja e !?
-Felállnál , légyszi . – Harry
-Nem -vágtam rá egyből
-Miért – Harry
-Mert nem olyan lány vagyok akit csak úgy fogdosni lehet . Egy szóval nem vagyok ribanc .
- Persze – szólalt Mr Malik is
-Tessék mit mondtál az előbb ? – emeltem vel egy kicsit a hangomat
-Azt mondtam hogy persze – mondta halál lazán . Nekem nem kellett se több se kevesebb , felálltam és lekevertem neki egy pofont . Eléggé nagyot adhattam mert még a csuklom is belefájdult .
Nem szoktam senkit megütni de ez nagyon kiborított .Hogy nem sül le a pofájáról a bőr hogy olyanokat mond amikor nem is ismer.
-Te normális vagy mégis mit képzelsz magadról ?!!!-tette a kezét az arcára ahol megütöttem és látszott hogy felment benne a pumpa . Még hogy neki áll feljebb .
- Igen normális vagyok kössz a kérdést – szinte forrt köztünk a levegő a dühtől
-Nem úgy tűnik –mondta idegesen – És hogy jössz te ahhoz hogy pofon vágj ?!?!
-Bunkó voltál és megkaptad a magadét –mondtam idegegesen és össze kulcsoltam a kezemet a mellem alatt .
-Te pedig egy hülye k*rva vagy

Zayn szemszöge

Te pedig egy hülye k*rva vagy ! – mondtam ki a mondatot egyszerűen , mármint remélem hogy annak tűnt mert belül nagyon ideges voltam .
Erre a mondatra nem szolt semmit meredt maga elé és láttam hogy könnyek gyűlnek a szemébe .Hogy teszi magát magát még sajnáltatja magát , szánalmas .De most komolyan oda ne rohanjak . Nem is éretem Liamnak hogy jutott eszébe áthívni .
-Én most inkább megy k mondta és a amik a szemében voltak könnyek lefolytak az arcán .
-Nem kell elmenned –Mondta Liam barátságosan és megfogta a felkarját .- és te Zayn hogy lehetsz ennyire bunkó , érzéketlen ? Még a tetejében megkértelek hogy viselkedj a kedvemért . Köszönöm hogy megtetted ezt nekem de legközelebb ne számíts rá ha szükséged lesz rám . –mondta csalódottan én pedig a szavai hallatán nem tudtam megszólalni , úgy éreztem hogy egy gombóc keletkezik a torkomban . Igaza van Liamnek megkért valamire és nem csináltam meg neki szörnyű barát vagyok .
-Sziasztok – hallottam meg Lou hangját alig halhatóan . Mindenki visszaköszönt kivéve én még mindig le voltam fagyva Liam szavai hallatán . Amint kilépett az ajtón Liamhez fordultam .
-Haver légyszi bocsáss meg nem akartalak megbántani csak elszaladt velem a ló és tudom hogy jó barátja vagy Lonak, de mondjuk akkor sem értem miért vagy hozzá ilyen kedves... na mindegy ,de neked nem akartam csalódást okozni . – mondtam és tényleg komolyan gondoltam amit mondtam . Payne nagyon jó barátom mindig számíthatok rá és én cserben hagytam .
-Én megbocsátok de nem tőlem kell bocsánatot kérned hanem Loutól . –mondta és megfordult és odament a többiekhez . Örülök hogy megbocsátott de még mindig bánt hogy cserbe n hagytam .
De egy biztos én nem fogok bocsánat kérni ,egy frászkarikát neki kellene bocsánatot kérni.
A nap további részét a szobámban töltöttem és nem mozdultam ki egész végig azon járt az eszem hogy Liam miért ilyen kedves Lucyhoz.

1 megjegyzés: